آموزشی

ساخت وبلاگ

پوشک بچه

در همين چند مشت پنبه، يک دنيا راز پنهان شده است. کافيست بازش کنيد تا به توانايي مادرانه‌ تان شک کنيد يا به‌خاطر اينکه فرزندتان درست و به‌موقع آن را کثيف مي‌کند به موفقيت‌آميز بودن تلاش‌هاي‌تان در مراقبت از او افتخار کنيد. شايد براي کساني که تجربه شما را پشت سر نگذاشته‌اند، پوشک بچه تنها يک عنصر پر از آلودگي و کثيف در خانه باشد که بايد زود به‌ زود از شرش خلاص شويد.اما براي شما که از اوضاع مزاجي گرفته تا سلامت سيستم ايمني بدن فرزندتان را با آن کنترل مي‌کنيد، يک پوشک باارزش‌ تر از اين حرف‌ هاست. اگر تازه به گروه مادرها وارد شده‌ ايد يا اينکه قصد مادر شدن داريد،‌ اين مطلب را از دست ندهيد. در اين مطلب قرار است همه آنچه بايد در مورد پوشک بچه بدانيد را با شما در ميان بگذاريم.

چقدر بس است؟

بچه‌ها براي تخليه روده‌هاي‌شان از قانون يکساني پيروي نمي‌کنند. بعضي‌هاي‌شان بعد از هر وعده مدفوع را در پوشک‌شان تخليه مي‌کنند و بعضي ديگر تنها يک يا دو بار در هفته اين رد پا را در پوشک‌شان باقي مي‌گذارند. اما آنچه اهميت دارد، ميزان دفعات تخليه روده‌ها نيست بلکه نرم و طبيعي بودن حالت آن است.نوزادان تازه متولد شده‌اي که از شير مادر تغذيه مي‌کنند، بعد از هر بار شير خوردن، يعني حدود شش تا ?? بار در روز، مدفوع‌شان را تخليه مي‌کنند اما بعد از گذشتن سه تا شش هفته بعد از تولد، سرعت دفع نوزادان کمتر مي‌شود.

چه رنگي باشد؟

مدفوع نوزادان در روزهاي اول به رنگ سبز بسيار تيره و نزديک به سياه است. وقتي نوزاد شما دو تا چهار روزه مي‌شود، مدفوعش روشن‌تر و کمتر چسبناک به نظر مي‌رسد. اين تغيير رنگ به شما مي‌گويد که نوزادتان در هضم شير مادر تواناتر شده است. نوزاداني که شير مادر مي‌خورند، مدفوعي زرد يا تا اندازه‌اي سبز دارند.

چه شکلي باشد؟

مدفوع نوزادهايي که شير مادر مي‌خورند به حالت کرمي روي پوشک ديده مي‌شود که بويش هم چندان بد نيست. البته يادتان نرود که حتي نرمي و سفتي مدفوع و شکل و رنگش تا اندازه زيادي بستگي به تغذيه مادر دارد و اگر تغييراتي در پوشک نوزادتان مشاهده کرديد اما علائم ديگري را در رفتار و حالاتش نديديد، دليلي براي نگراني وجود ندارد.

مدفوع طبيعي نوزادان نه سفت است و نه خشک. پس اگر بعد از باز کردن پوشکش با مدفوعي سفت و خشک روبه‌رو شديد، بدانيد که بسياري از گريه‌هايش به‌خاطر يبوست است و براي به سامان شدن وضعيتش بايد از يک متخصص کمک بگيريد.

جامد يا مايع؟

اسهال نوزادان بسيار آبکي است و به نظر مي‌رسد بيشتر از آب تشکيل شده باشد تا مواد جامد. رنگ آن مي‌تواند همان زرد يا سبز باشد يا اينکه قهوه‌اي به نظر برسد. اين مدفوع مايع گاهي از پوشک نوزاد به بيرون نفوذ مي‌کند و گاهي آنقدر در پوشک سر مي‌خورد که همه نقاطش را آغشته مي‌کند.

چرا شل مي‌ شود؟

اسهال مي‌تواند نشانه ابتلا به برخي عفونت‌ها يا آلرژي باشد و اگر تنها چند روز ادامه پيدا کند، به از دست رفتن آب مورد نياز بدن نوزاد ختم مي‌شود و جانش را به خطر مي‌اندازد. پس اگر حتي سه، چهار بار متوالي در پوشکش چنين نشانه‌اي را مشاهده کرديد، فورا با پزشکش تماس بگيريد. البته اگر در اسهال فرزندتان رگه‌هاي خوني مشاهده کرديد هم بايد فورا با پزشک تماس بگيريد.

چرا سفت مي‌شود؟

اگر مدفوع نوزادتان حسابي سفت است يا شبيه سنگ‌ريزه در پوشکش ديده مي‌شود، احتمالا به يبوست مبتلاست. يکي، دو بار ديدن چنين نشانه‌اي در پوشک نبايد شما را نگران کند اما اگر تکرار شد يا در آن خون مشاهده کرديد، حتما بايد با پزشکش تماس بگيريد.

پوشک خوني يعني چه؟

تغيير رنگ مدفوع کودک‌تان به رنگ قرمز روشن، ممکن است به دلايل مختلفي اتفاق افتاده باشد. اما اگر خون قرمز روشن را روي پوشکش مشاهده کرديد يا اينکه رگه‌اي از خون را در مدفوع طبيعي‌ اش ديديد، فورا پزشک را در جريان بگذاريد، چراکه ممکن است به پروتئين شير حساسيت داشته باشد يا اينکه دچار بواسير خفيفي شده باشد.

اگر هم اسهال همراه با خون قرمز را مشاهده کرديد، باز هم موضوع را جدي بگيريد چراکه ممکن است کودک‌تان در خطر مبتلا شدن به يک عفونت باکتريايي قرار گرفته باشد. اگر هم مدفوع کودک‌تان کاملا خوني و مثل ژله توت فرنگي بود، نبايد احتمال مبتلا شدن به يک مشکل شديد روده را ناديده بگيريد.

چرا رنگش مي‌پرد؟

مدفوع رنگ پريده و گچي مي‌تواند از اختلالات کبدي يا مشکلات ديگر خبر دهد، پس اگر آن را به شکلي تکراري در پوشک فرزندتان ديديد، باز هم پزشکش را در جريان بگذاريد.

چه جنسي باشد؟

تصور نکنيد استفاده از پوشک‌ هاي پارچه‌ اي بهتر از پوشک‌ هاي يکبار مصرف است، چرا که پارچه به اندازه پوشک‌هاي مدرن امروز نمي‌تواند رطوبت را جذب کند و پوشک خيس و کثيف خيلي زود پاي کودک را آزرده کرده و مي‌سوزاند.

پوشکي بلند و با رويه کتان را براي نوزادتان انتخاب کنيد تا هم ادرار از پوشکش به بيرون درز نکند و هم به‌خاطر جنسش امکان تبادل هوا به بيرون را دا

 

شته باشد و باعث ايجاد حساسيت پوشک نشود. گذشته از اين پوشک‌هايي که پنبه‌هاي‌شان گلوله‌گلوله و جدا از هم به نظر مي‌رسند، عطر دارند و چسب‌هاي‌شان به سختي باز مي‌شود را براي فرزندتان انتخاب نکنيد.

چطور پوشک بچه را تعويض کنيم؟

قبل از تعويض پوشک نوزادتان جايي مناسب را براي اين کار انتخاب کنيد. تخت‌هاي نوزادي که پايين‌شان ميز تعويض دارند، بهترين گزينه براي شما هستند. با کمک اين ميزها در حالت ايستاده و مسلط به وضعيت کودک مي‌توانيد تعويض را انجام دهيد.

قبل از فراگيري نحوه تعويض پوشک، بايد خود پوشک، کيسه براي انداختن پوشک کثيف، دستمال مربوط و کرم ضدالتهاب و سوختگي پوست را کنار دست‌تان بگذاريد تا براي تکميل روند تعويض پوشک مجبور به رها کردن نوزاد نشويد.

چطور بچه را آرام کنيم؟

هنگام تعويض پوشک، دست‌تان را روي بدن کودک بگذاريد و او را نگه داريد. اگر نوزادتان با تکان خوردن‌هايش کار را براي شما سخت مي‌کند، مي‌توانيد از چند اسباب بازي کوچک که مي‌تواند آن ها را در دست‌هايش بگيرد براي سرگرم کردن او استفاده کنيد. شايد خواندن لالايي‌اي که دوست دارد و چند آواز آرامش‌ بخش هم در اين شرايط بتواند به آرامش کودک‌تان کمک بيشتري کند.

چرا حساس مي‌ شود؟

حساسيت نشان دادن به پوشک به معناي لزوم استفاده از پوشک‌هاي خارجي معروفي که چند برابر پوشک‌هاي داخلي قيمت دارند نيست. شايد قيمت ارزان برخي پوشک‌ها در بازار توجه شما را جلب کند، اما بسياري از پوشک‌هاي ارزان قيمت خيلي زود نم پس مي‌دهند و کار شما را براي تعويض و نظافت نوزاد چند برابر مي‌کنند.

اين روزها بازار پوشک  در ايران داغ است و از آنجا که مولفيکس کارخانه‌اي هم در ايران تاسيس کرده، پوشک‌هايي که کيفيتي مشابه پوشک‌هاي توليد ترکيه‌اش دارند را با قيمتي بسيار کمتر در ايران عرضه مي‌کند. پوشک مامي  اصل آلمان هم گزينه ي بسيار مناسب و با کيفيتيست اما قيمت نسبتا بالايي دارد. پوشک ببم نيز از انتخاب هاي ايرانيست و از کيفيت قابل قبولي برخوردار است.

چرا مي‌ سوزد؟

سوختگي پا  يا جوش پوشک يکي از عارضه‌هاي رايج پوشک بستن است. گفتيم که قرار نيست براي هر بار ادرار او را عوض کنيد اما بچه‌ها بعد از هر مدفوع بايد فورا تعويض شوند اما گذشته از جنس پوشک و مدت تعويض آن؛ اسهال کودک، داشتن يک بيماري عفوني يا مصرف آنتي‌بيوتيک توسط مادر يا کودک مي‌تواند زمينه سوختگي را فراهم کند.

چطور سوختگي جاي پوشک بچه را درمان کنيم؟

براي درمان سوختگي پاي نوزادان پمادهاي مختلف از برندهاي مختلفي توصيه مي‌شود اما يکي از مقرون‌به‌صرفه‌ترين پمادهايي که التهاب پاي اغلب نوزادها را آرام مي‌کند، پماد کالندولاست که به راحتي در اغلب داروخانه‌ها پيدا مي‌شود. اگر سوختگي پاي کودک‌تان بعد از دو، سه روز خوب نشد يا به تاول و زخم‌هاي چرکي تغيير شکل داد، فورا پزشکش را در جريان بگذاريد.

با شب‌ها چه کنيم؟

حتي اگر کودک‌تان خواب است، قبل از خاموش کردن چراغ‌ها پوشکش را عوض کنيد تا بتوانيد دو، سه ساعتي با خيال راحت بخوابيد و براي چک کردن وضعيت کودک و عوض کردن دوباره‌اش بيدار شويد. براي جلوگيري از پخش شدن بوي بد پوشک بچه ، پوشک کثيف را فورا ببنديد و در کيسه‌اي در بسته در کيسه زباله بيندازيد و هر روز کيسه زباله‌تان را خالي کنيد.

چطور پاکش کنيم؟

به آرامي قوزک‌ هاي نوزاد را بگيريد و او را بلند کنيد تا بتوانيد پشتش را تميز کنيد. نيازي نيست که بعد از هر بار ادرار نوزاد او را با آب و صابون بشوييد و مي‌ توانيد اين کار را دو، سه دفعه در ميان انجام دهيد و باقي دفعات از دستمال مرطوب کمک بگيريد. اما مراقب باشيد دستمال مرطوبي که استفاده مي‌کنيد عطردار و حساسيت‌زا نباشد.

اگر نوزاد دختر داريد، براي پاک کردنش دستمال را از جلو به عقب بکشيد تا آلودگي‌ ها از دهانه مقعد به نقاط ديگر نيايند و زمينه مبتلا شدنش به عفونت را فراهم نکنند.

پسرها را چطور پوشک کنيم؟

موقع بستن پوشک بچه پسرتان، سر آلت تناسلي‌ اش را به سمت پايين قرار دهيد تا ادرارش از پوشک بيرون نريزد.

در فاصله تعويض هم مي‌توانيد پارچه‌ اي روي آلت تناسلي‌ اش بيندازيد تا در صورت ناگهاني ادرار کردن، زحمت شما براي نظافت خانه را بيشتر نکند. هنگام تميز‌کردن هم آلت تناسلي نوزادان پسر را با دستمال مرطوب کاملا پاک کنيد .

کي  با پوشک خداحافظي کنيم؟

باز کردن پوشک بچه براي آموزش دستشويي رفتن به او اولين راهي است که به فکر مادران مي‌رسد. اما واقعيت اين است که هيچ کودکي تنها به‌خاطر نداشتن پوشک مجبور به استفاده از دستشويي نمي‌شود.

اولين پيش‌نياز براي رسيدن به اين مرحله، توانمند شدن مثانه کودک براي کنترل ادرار و خارج کردن آن در زمان مناسب است و داشتن چنين انتظاري از کودک قبل از ?? ماهگي چندان منطقي نيست.

بعد از ?? ماهگي چه کنيم؟

بعد از رسيدن کودک به اين سن بايد بهترين زمان را براي گرفتن بچه از پوشک انتخاب

 

کنيد. مراقب باشيد کودک‌تان در شروع اين آموزش‌ها دچار اسهال يا يبوست نشده باشد. مناسب‌ترين زمان، روزي است که کودک شما بتواند پر بودن مثانه را درک کند. بعد از رسيدن به اين روز، وقت آموزش و تشويق است.

کودک‌تان بايد شيوه استفاده از توالت را ياد بگيرد و براي هر تلاشي که در اين مورد مي‌کند، تشويق و تحسين شود اما بديهي است که نبايد اجازه دهيد استفاده از توالت به درگيري آزاردهنده‌اي ميان شما و فرزندتان تبديل شود.

اگر او بعد از طي کردن اين مراحل باز هم مقاومت کرد، مي‌توانيد آرام‌آرام به او القا کنيد که بزرگترها به جاي استفاده از پوشک سراغ توالت مي‌روند اما هرگز براي راضي کردنش از تحقير و سرزنش کمک نگيريد.

از چه کسي کمک بگيريم؟

اگر کودک‌تان به ?? ماهگي نزديک شده، بد نيست قبل از باز کردن پوشکش کتاب «آموزش دستشويي رفتن به کودکان»، نوشته مگ زوبيک که در بسياري از داروخانه‌ها هم قابل تهيه است را بخوانيد. اگر مطمئن شديد که کودک‌تان توانايي جسمي و رواني دستشويي رفتن را پيدا کرده و با اينکه چند دقيقه‌اي روي لگن بنشيند مشکلي ندارد، براي آماده‌تر شدنش از عروسک‌ها کمک بگيريد. عروسک‌هايي که ادرار مي‌کنند بهترين دوستان و آموزش‌ ياران کودک در اين روزها خواهند بود.

چرا عقب‌گرد مي‌کنند؟

اگر کودک‌تان روزهاي اول همکاري خوبي با شما کرد و بعد از چند روز دوباره ادرارش را روي فرش خانه‌تان ريخت، تعجب نکنيد. شايد کودک‌تان به چند روز استراحت براي کسب آمادگي کافي نياز داشته باشد.

 

آموزشی...
ما را در سایت آموزشی دنبال می کنید

برچسب : خرید,پوشک,بچه, نویسنده : kavoosifar test0exam بازدید : 204 تاريخ : دوشنبه 26 آذر 1397 ساعت: 19:28

دانلود تحقیق تاریخ از دیدگاه قرآن

  • دانلود تحقیق تاریخ از دیدگاه قرآن
    دانلود تحقیق تاریخ از دیدگاه قرآندسته: معارف اسلامی
    بازدید: 7 بار
    فرمت فایل: doc
    حجم فایل: 8 کیلوبایت
    تعداد صفحات فایل: 12

    كلمه تاریخ بر وزن تعریف مصدر و به معناى شناختن حوادث و علت و زمان‏پدید آمدن آن است

    قیمت فایل فقط 7,700 تومان

    خرید

    كلمه"تاریخ"بر وزن"تعریف"مصدر و به معناى شناختن حوادث و علت و زمان‏پدید آمدن آن است، و اصطلاحا به معناى باستان‏شناسى و طبقات الارض نیز استعمال مى‏شود، و گفتار ما در معناى لغوى آن یعنى تاریخ نقلى است و تاریخ نقلى عبارت است از ضبطحوادث كلى و جزئى، و نیز نقل آن و گفتگو پیرامون آن.

    باید دانست كه بشر از قدیم‏ترین عهد زندگى و زمان وجودش در زمین به ضبط حوادث‏اهمیت مى‏داده، و تا آنجا كه ما مى‏دانیم در هر عصرى از اعصار عده‏اى دیگر هم‏یا به ذهن مى‏سپرده‏اند، و یا یادداشت نموده و یا كتاب تالیف مى‏كرده‏اند، و عده‏اى دیگر هم‏آنچه را كه آنان ضبط كرده بودند دست‏به دست مى‏گرداندند، و پیوسته انسان در جهات‏مختلف زندگى خود از تاریخ استفاده مى‏كرده، یا در طرز تشكیل اجتماع از تاریخ الگو برمى‏گزیده، و یا از سرگذشت گذشتگان عبرت مى‏گرفته، و یا داستان‏سرائى مى‏كرده، و یا با نقل آن شوخى و تفریح مى‏كرده، و یا در مسائل سیاسى، اقتصادى، صنعتى و یا غیر آن مورداستفاده قرار مى‏داده‏اند.

    لیكن فن تاریخ با این همه شرافت و منافع كه دارد، همواره ملعبه دو عامل فساد بوده، واز این به بعد هم خواهد بود، و این دو عامل تاریخ را از صحت طبع، و صدق بیان به سوى باطل‏و دروغ منحرف كرده است.

    دو عامل مهم همواره در فن تاریخ دخالت كرده و موجب فساد و بى اعتباری آن گشته‏اند

    عامل اول: حكومت‏هاى خودكامه‏اى بوده كه به حكم خودكامگى و داشتن قوه وقدرت، هر چیزى كه به نفعش تمام مى‏شد، اشاعه مى‏داده است، (هر چند دروغ محض‏مى‏بود)و هر چه را كه به ضررش تمام مى‏شده، با اعمال قدرت، جلوى اشاعه آن را مى‏گرفته‏است، (هر چند كه صدق محض مى‏بود)و یا آن را به صورتى اشاعه مى‏داد كه باز به نفعش‏تمام شود، و این چیزى نیست كه كسى در آن تردید داشته باشد(اصلا اقتضاى خودكامگى‏همین است و همواره به چشم خود مى‏بینیم)كه اینگونه حكومت‏ها باطل و دروغ را به لباس‏حق و صدق در مى‏آورند، و به خورد مردم مى‏دهند علتش هم این است كه انسان چه فرد فردش‏و چه مجتمعش، بر این فطرت مفطور شده و به هر جور كه ممكن باشد منافع را به سوى خود جلب‏نموده، و ضررها را از خود دفع مى‏كند، و كسى كه كمترین شعورى داشته باشد و بتواند اوضاع‏حاضر عصر خود را درك نموده و در تاریخ امت‏هاى گذشته و حتى امت‏هاى خیلى دور نظربیفكند، این حقیقت را مى‏بیند.

    عامل دوم: متهم بودن بینندگان و شنوندگان حوادث و مطالب تاریخى، و نیز آن‏كسانى است كه از ایشان نقل مى‏كنند، و یا در كتاب خود مى‏آورند، و چون ما مى‏دانیم كه‏این دو طایفه، خالى از احساسات باطنى و یا تعصب‏هاى قومى نیستند، و در آنچه كه تحمل‏مى‏كنند و یا در باره آن داورى مى‏نمایند حب و بغض و یا تعصب‏هاى درونى را دخالت‏مى‏دهند، براى اینكه حاملین اخبار در گذشته، با در نظر گرفتن اینكه حكومت در اعصار ایشان‏حكومت دین بوده، و قهرا خود آنان متدین به یكى از ادیان و مذاهب بوده‏اند، و احساسات‏مذهبى و تعصبات قومى در ایشان شدید بوده، قهرا اخبار تاریخى آنان از آن جهت كه یك‏حدى از آن به احكام دین بر مى‏خورده، مشوب با آن احساسات و تعصبات بوده است.

    همچنانكه امروزه به چشم خود مى‏بینیم احساسات و تعصب‏هاى شدیدى كه مردم مادى نسبت‏به آزادى در شهوات و هواهاى نفسانى و علیه دین و عقل دارند باعث‏شده كه خبرنگاران امروزآن تعصب‏ها را در اخبارى كه مى‏دهند و یا مى‏نویسند دخالت دهند، همانطور كه گذشتگان‏در آنچه ضبط كرده و نقل نموده‏اند، دخالت داده‏اند.

    فایل ورد 12 ص

    قیمت فایل فقط 7,700 تومان

    خرید

    برچسب ها : تاریخ , دیدگاه قرآن , قرآن و تاریخ , داستان تاریخی در قرآن

براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد.

download (1)

 

آموزشی...
ما را در سایت آموزشی دنبال می کنید

برچسب : دانلود,تحقیق,تاریخ,از,دیدگاه,قرآن, نویسنده : kavoosifar test0exam بازدید : 226 تاريخ : جمعه 16 آذر 1397 ساعت: 10:03

پکیج (پروتکل) درمان شناختی رفتاری CBT برای اختلالات جنسی

  • پکیج (پروتکل) درمان شناختی رفتاری CBT برای اختلالات جنسی

    پکیج (پروتکل) درمان شناختی رفتاری CBT در 23 صفحه فارسی در قالب فایل ورد قابل ویرایش

    ویژگی های فایل


    آماده شده در 13 جلسه درمانی بصورت گروهی و فردی و دارای توضیحات کامل هر جلسه

    23 صفحه ورد (22 صفحه مطلب و 1 صفحه منابع)

    قابل ویرایش با فونت B lotus سایز 14 و فاصله خطوط 1.5

    دارای رفرنس معتبر و به شیوه    APA

    قابل استفاده برای دانشجویان کارشناسی ارشد و دکتری و درمانگران.

    پشتیبانی تخصصی و پاسخگویی به سوالات: ( 09191809834 لطفا فقط پیامک یا تلگرام)

    فهرست مطالب


    جلسه اول: ایجاد ارتباط اولیه،  بیان اهداف،  روش کار و بررسی مشکلات موجود در بین زوجین،  تعامل و تعیین هدف.

    جلسه دوم: بررسی عوامل مؤثر بر مشکلات جنسی (عوامل جسمانی،  روانی - اجتماعی و معنوی) که می تواند با مشکل جنسی موجود مرتبط باشد.

    جلسه سوم: آموزش مهارت تحلیل رفتار  (C- A - B ) شناسایی افکار غیر منطقی راجع به مسایل جنسی و تاثیر آن ها بر مشکل موجود

    جلسه چهارم: آموزش حل مسئله،  ارائه فعالیت های تکمیلی.

    جلسه پنجم: 1-ارائه اطلاعات در مورد مسایل جنسی

    جلسه ششم: آموزش مهارتهای مقابله ای بین فردی و مهارت های اجتماعی مطلوب،  بهبود ارتباط به صورت کلی و به صورت خاص

    جلسه هفتم: آموزش مثبت نگری نسبت به مسایل جنسی و کشف نقاط قوت وبحث گروهی وارائه فعالی تهای تکمیلی.

    جلسه هشتم: بازسازی شناختی از طریق جایگزینی افکار منطقی به جای افکار غیر منطقی بحث گروهی وارائه فعالیت های تکمیلی.

    جلسه نهم: اصلاح تحریف های شناختی و تکنیک های شناختی کنترل خود

    جلسه دهم: آموزش مهارت های ارتباطی وبحث گروهی وارائه فعالیت های تکمیلی.

    جلسه یازدهم: آموزش ایمن سازی در برابر استرس و اضطراب ناشی از مشکل جنسی بحث گروهی و ارائه فعالیت های تکمیلی

    جلسه دوازدهم: پیگیری مداخلات صورت گرفته و پرسش و پاسخ زوجین و درمانگر

    جلسه سیزدهم: جمع بندی بازخوردها و بیان احساسات و بحث اختتامیه.

    نمونه ای از جلسات:

    دستورالعمل برنامه آموزشی - درمانی شناختی رفتاری در درمان اختلالات جنسی

    جلسه اول: ایجاد ارتباط اولیه،  بیان اهداف،  روش کار و بررسی مشکلات موجود در بین زوجین،  تعامل و تعیین هدف.

    مراحل اولین جلسه زوج درمانی به شرح زیر است:

    1.مرحله آشنایی که همان سلام و استقبال و کمک به احساس راحتی زوجین است.

    ۲. طول مدت هر جلسه ۱ ساعت است.

    ٣. مرحله بیان مشکل که طی آن مشکل عنوان شده بررسی می شود. مشکل جنسی باید به صورت کاملا واضح بیان شود.

    ۴. مرحله تعامل که در آن زوجین به گفتگو با یکدیگر دعوت می شوند.

    ۵.مرحله تعیین هدف یعنی از زوجین خواسته می شود دقیق تغییرات مورد انتظار خود را تصریح کنند. جلسه با تعیین قرار جلسه بعدی با زوجین یا با یکی از زوجین خاتمه می یابد.

    مرحله آشنایی زن وشوهر باید در تمام مراحل طول جلسه و خصوصا در مرحله آشنایی عملا شرکت کنند. زن و شوهر باید هرجا و هر طور که مایل هستند،  بنشینند. نشستن در جلسه نباید به گونه ای باشد که یکی بر دیگری برتری داشته باشد و حتی محل استقرار درمانگر نباید به گونه ای باشد که او را از دیگران جدا و متمایز و برتر جلوه دهد.نشست حلقوی مورد تأکید است.

    درمانگر باید بعد از معرفی خود،  با هریک از زوجین صحبت کند و با آن ها آشنا شود. آنچه مهم است پی بردن به عکس العمل پاسخ زن وشوهر برای مشخص شدن وضعی است که همه آن ها در آن دخیل و مهم اند. اگر یکی پیش از وقت شروع به صحبت درباره مشکل کرد،  درمانگر باید او را متوقف کند تا این که مختصر آشنایی با هر یک از زوجین خانواده حاصل شود. مشاوره باید فضایی ایجاد کند که زوجین بتوانند به راحتی راجع به مسایل جنسی صحبت کنند.

    مرحله طرح مشکل:

    جلسه تا اینجا برخورد اجتماعی با زن وشوهر است که می تواند کاملا خلاصه باشد و حتی چند دقیقه طول بکشد.درمانگر از زن وشوهر می خواهد که به صورت انفرادی نظر خود را به طور مستقیم درباره مشکل یا مشکلات جنسی خود بگویند. بهتر است درمانگر با زن وشوهر برخورد یکسانی داشته باشد و طوری وانمود کند که انتخاب اولین شخص مورد خطاب تصادفی بوده است،  ارائه راه حل برای مشکل آسان تر خواهد بود. در این مرحله درمانگر باید آشکارا بر مشکل یا مشکلات جنسی مطرح شده توسط زوج تمرکز یابد. او هنگام گوش دادن به مشکل نباید هیچ تعبیر و تفسیری بنماید که باعث شود گوینده مشکل را به گونه متفاوتی ببیند.همچنین نباید در این مرحله اندرزی بدهد،  حتی اگر از او درخواست شود. درمانگر فقط به دقت به مشکلات مطرح شده گوش کرده و سعی می کند مشکل یا مشکلات زوج را در ذهن خود نگاه دارد و بدون اینکه عکس العملی نشان دهد. چون زوجین ممکن است در بیان مشکلات جنسی خود دچار شرم شوند و در ابتدا مشکل را به صورت دیگر بیان کنند،  مشاور باید با ایجاد فضایی کاملا امن واستفاده از فنون مناسب مشکل واقعی زوجین را شناسایی کند. گاهی اوقات ممکن است مشکل جنسی مطرح شده ریشه روان شناختی نداشته باشد در این صورت مشاور باید مراجع را به صورت صحیح به متخصص مربوط ارجاع دهد.

    مرحله تعامل:

    پرسش راجع به مشکل دو مرحله دارد مرحله اول کسب نظر زوج است. مرحله دوم آن است که زوج را به گفتگوی متقابل راجع به مشکل یا مشکلات مشترک خود بکشانیم و مثلا از آن ها بخواهیم در مورد ریشه ها و علل تعارضات خود با یکدیگر گفتگو کرده و سعی کنند راه حل های عملی و منطقی برای حل این مشکل پیدا کنند.در اینجا سعی می شود که افراد را به شنیدن سخنان یکدیگر و نیز توجه به راه حل های ارائه شده، ترغیب نمود. در بسیاری از موارد مشکل جنسی به علت عدم صحبت راجع به این مسایل در بین زوجین به وجود می آید و مشاور میتواند با ایجاد فضایی که در آن زوجین بتوانند راجع به مسایل جنسی به راحتی صحبت کنند بسیاری از مشکلات را حل نماید.

    مرحله تعیین هدف و تغییرات مطلوب:

    بسیاری از مشکلات جنسی زوج پس از روبرو شدن آن ها با یکدیگر به وضوح روشن می شود. این کار به زن وشوهر کمک می کند که روی موارد مهم تمرکز کنند تا در مجموع خطوط اصلی اهداف درمان زوجی مشخص شود.گاه یکی از زوجین مشکلی را بیان می کند که واقعا مشکل نیست،  اما او به دلیل نداشتن آگاهی واطلاعات مناسب راجع به مسایل جنسی فکر می کند که مشکل است. لذا درمانگر ناچار است به عوض کار درمانگری به معنای متداول آن صرفا نقش یک ناصح عاقل را بازی کند و این نیازمند این می باشد که مشاور از مسایل جنسی کاملا آگاهی داشته باشد. پس از تعیین اهداف می توان اولین جلسه را با قرار جلسه بعد خاتمه داد. بسیاری از مشکلات جنسی ریشه در رابطه کلی زوجین دارد،  بنابراین درمان باید به صورت زوجی انجام شود. حتی اگر مشکل از یکی از زوجین باشد،  کمک زوج دیگر برای درمان الزامی است چون رابطه جنسی یک رابطه دوطرفه است. برای شناسایی اختلالات جنسی باید از پرسشنامه های موجود استفاده کرد. برای بیشتر اختلالات پرسشنامه های مجزایی وجود دارد.

براي توضيحات بيشتر و دانلود کليک کنيد.

download (1)

 

آموزشی...
ما را در سایت آموزشی دنبال می کنید

برچسب : پکیج,(پروتکل),درمان,شناختی,رفتاری,CBT,برای,اختلالات,جنسی, نویسنده : kavoosifar test0exam بازدید : 199 تاريخ : پنجشنبه 15 آذر 1397 ساعت: 12:17

سمعک وسیله الکترونیک کوچکی است، که داخل مجراگوش یا پشت گوش قرار می گیرد.

سمعک تقویت کننده پیشرفته ای است که توسط باتری کار می کند و باعث تقویت صدا می شود. سمعک صداها را بلندتر می کند، بطوریکه فرد کم شنوا بشنود، ارتباط برقرار کند و در فعالیت های روزانه مشارکت بیشتری داشته باشد.

 

سمعک از سه قسمت اصلی تشکیل شده است :

میکروفون

تقویت کننده

رسیور

میکروفون امواج صوتی دریافت شده را به سیگنال های الکتریکی تبدیل می کند. تقویت کننده که یک آمپلی فایر خیلی پیشرفته می باشد، سیگنال های الکتریکی را تقویت می کند. رسیور، بلندگو خیلی کوچکی است که سیگنال های الکتریکی را به امواج صوتی تبدیل کرده و به گوش انتقال می دهد.

 

تکنولوژی سمعک ها هر روز پیشرفته تر می شود. امروزه سمعک های دیجیتال و هوشمند بطور اتوماتیک صداهای اطراف ما را تنظیم می کنند، بطوریکه صداهای آهسته برای ما قابل شنیدن باشد و صداهای خیلی بلند آزاردهنده نباشند و به گوش آسیبی نرسانند. سمعک ها وسایل پزشکی کوچکی هستند، که می توانند به طرز شگفت انگیزی زندگی شما را تغییر دهند.

 

کلینیک سمک نجوا  با مدیریت خانم  دکتر سحر اکبری  بهترین مشاوره برای خرید سمعک در تهران میباشد

سمعک نجوا ( کلینیک نجوا )

کارشناس شنوایی شناس ( ادیولوژیست) : سحر اکبری

1- 2 سال باتری رایگان

2- مشاوره رایگان سمعک

3- ارزیابی شنوایی رایگان

4- تضمین قیمت و شرایط اقساطی

5- طرف قرارداد با بیمه ها

6- تجویز سمعک در منزل

7- تحویل سریع و آسان

8- گارانتی بین المللی

برای دریافت اطلاعات بیشتر به سایت کلینیک نجوا مراجعه کنید

https://samaknajva.com

مشاوره رایگان : 44236019-44297320

نظام پزشکی: ش-347

ضلع شمالی فلکه دوم صادقیه، خیابان مرودشت، پلاک ۹، طبقه همکف، واحد ۵

 

آموزشی...
ما را در سایت آموزشی دنبال می کنید

برچسب : سمعک,خوب,چه,مشخصاتی,دارد,کلینیک نجوا خرید سمعک , نویسنده : kavoosifar test0exam بازدید : 225 تاريخ : پنجشنبه 15 آذر 1397 ساعت: 8:57

تولد بزرگسالان : چرا که نه!

انگار تب به اشتراک گذاري تمامي اتفاقات ريز و درشت زندگي مان در شبکه هاي اجتماعي، در حال تغيير سبک زندگي مان است. در خيلي از موارد اين تغيير سبک پيامدهاي منفي به همراه داشته است، که در رابطه با آنها شايد گوش همه ي ما پر باشد. اما يکي از اين تغييرات؛ که من به شخصه آن را بسيار دوست دارم، توجه بيشتر از هميشه بزرگسالان به مناسبت ها و جشن ها است، شايد به خاطر ساده ترين دليلي که حتي فکرش را هم نمي کنيم. چرا فکر نمي کنيم آنها هم دلشان مي خواهد مانند جوان ها يا پسرها و دخترها، جشن تولد هيجان انگيز خود را داشته باشند و تصاوير آنرا با دوستان و فاميل به اشتراک بگذارند. تا اينجاي کار همه چيز خوب است، اما توجه به چند نکته خيلي مهم است. بايد تم ميهماني بزرگسالان يا تم تولد بزرگسالان را بدانيم. ( چون در خيلي از مواقع تدارک ميهماني با جوانترها است! ) حواسمان باشد بزرگسالان دوست دارند، عکسهاي جشن تولد خود را به اشتراک بگذارند؛ اما چه عکس هائي!؟! در ادامه مي خواهيم در چند گام ساده و تجربي به شما بگوئيم؛ چگونه براي والدين خود يا بزرگسالان يک جشن تولد عالي و با تم مناسب برگزار کنيد.

 

گام اول : اگر قصد سوپرايز نداريد، با آنها هماهنگ باشيد.

بزرگسالان بر خلاف جوان ها شايد ديگر حوصله ي هيجان خيلي زياد و بيش از حد را نداشته باشند. در کنار اين آنها بسيار بيشتر از ما علاقه مند هستند تا، همه چيز بر روي برنامه و دقيق باشد. پس براي خوشحال کردن آنها تنها برگزاري يک تولد سوپرايز يا هيجان انگيز کافي نيست. به آنها اين اجازه را بدهيد در جريان دعوت از ميهمانان، تهيه کيک تولد، فينگرفود يا ساير خوراکي ها و از همه مهمتر تم ميهماني باشند.

 

گام دوم : انتخاب هديه

اين بخش واقعا مهمترين بخش هر ميهماني تولد است. نگذاريد تصاوير آنها در شب جشن تولدشان و در پاي ميز هدايا افسرده و بي تفاوت به نظر بيايد. خريد هديه تولد بيش از هر چيز، نشان از توجه شما به صاحب تولد دارد. پس بهترين کار اين است که در انتخاب هديه تولد مانند آنها فکر کنيد. ضمنا اين را هم به ياد داشته باشيد، کيک تولدي که براي آنها ميخريد، بايد در راستاي تم تولد آنها باشد.

گام سوم : خلاقيت کنترل شده!

خُب ... بازگرديم به اصلي ترين موضوع اين مقاله، يعني " انتخاب تم تولد بزرگسالان مناسب" . راه هاي زيادي براي انتخاب يک تم تولد وجود دارد. اما انتخاب آن کاملا تحت تاثير شخص صاحب تولد و فضاي برگزاري آن است. شما مي توانيد با مشاوره گرفتن از کارشناساني که تخصصشان در زمينه برگزاري جشن تولد است، کمي از سردرگمي هاي خود جهت انتخاب تم و تزئين خانه براي جشن تولد بکاهيد. سعي کنيد ميهمان ها را هم از تم تولدتان آگاه سازيد تا در نهايت يک ميهماني شيک و يکپارچه داشته باشيد. اگر به شما اعتماد کرده اند و تمامي کارهاي برگزاري جشن تولد را به شما سپرده اند لطفا فراموش نکنيد : همه چيز را يادداشت کنيد. حتما چند ساعت قبل از شروع ميهماني تولد، تمام ليست خود را چک کنيد. آيا هديه تولد آماده و کادو شده است؟ آيا کيک در ساعت مقرر مي رسد يا اينکه از قبل تهيه شده و در يخچال است؟ خوراکي ها، فينگرفود و ميز بار چيزي کم ندارد؟ آيا با توجه به تعداد ميهمانان خود، تدارک کافي را ديده ايد؟ ... و چند سوال مشابه ديگر براي برگزاري يک تولد لذت بخش ...

 گام چهارم : توجه کنيد و عشق بورزيد

هيچ چيزي براي ما لذت بخش تر از مورد توجه و احترام واقع شدن نيست. شايد يکي از بهترين راه ها، برگزاري يک ميهماني تولد شايسته براي عزيزانمان باشد. پس تا مي توانيم به آنها توجه کنيم و عشق بورزيم. از ميهماني هاي خود لذت ببريد.

 

 

 

آموزشی...
ما را در سایت آموزشی دنبال می کنید

برچسب : تولد,بزرگسالان,چرا,که,نه!,تولد در دفتر کار , برگزاری جشن, تولد , کیک تولد , فینگر فود , تم تولد, نویسنده : kavoosifar test0exam بازدید : 200 تاريخ : جمعه 9 آذر 1397 ساعت: 18:57

برترین فروشگاه های اینترنتی

فروشگاه اینترنتی به سایتی گفته می شود که به ارائه کالا یا خدماتی به صورت آنلاین مشغول است، اما ما در اینجا قصد داریم فقط فروشگاه های ارائه کننده کالاهای فیزیکی را با یکدیگر مقایسه کنیم و سراغ فروشگاه های خدماتی در مطلبی دیگر خواهیم رفت.

در این مطلب فروشگاه اینترنتی اکالا بر اساس خلاقیت، نوآوری، میزان بازدید، تجربه کاربری، تجربه خرید، نحوه بازاریابی و موارد تخصصی دیگر تا حدی که امکان بررسی آنها وجود داشته باشد مورد ارزیابی قرار می گیرند و بر اساس رتبه ای که بدست آورده اند منتشر شده اند.

 

شایان ذکر است که فروشگاه ها بر اساس معیار های مطرح شده رتبه بندی شده اند و سعی می شود در مورد هر فروشگاه مزایا و معایب بررسی شده مطرح شوند تا بتوان به کیفیت و نحوه مقایسه فروشگاه ها نگرش بهتری پیدا کنیم، در ادامه وب سایت های فروشگاه اینترنتی را معرفی می کنیم و به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

فروشگاه اینترنتی اکالا بهترین خرید را برای شما در پی خواهد داشت.

 

آموزشی...
ما را در سایت آموزشی دنبال می کنید

برچسب : فروشگاه,های,کوروش,برترین فروشگاه های اینترنتی, نویسنده : kavoosifar test0exam بازدید : 209 تاريخ : پنجشنبه 8 آذر 1397 ساعت: 7:53

آسان ترین راه برای خرید اینترنتی محصولات سوپرمارکتی

آسان ترین راه برای خرید اینترنتی محصولات سوپرم

ارکتی

 

آیا پیش آمده که در صف فروشگاه های بزرگ معطل شوید یا در مسیر رفتن به فروشگاه، در ترافیک سنگین تهران گرفتار شوید؟ یا حتی روز بسیار شلوغی داشته باشید و فرصت رفتن به فروشگاه را نداشته باشید؟

 

اُکالا، یک فروشگاه اینترنتی است که می توانید در آن همه کالاهایی که در سوپرمارکت های محلی یا فروشگاه های بزرگ عرضه می شود را پیدا کنید و هرآنچه لازم دارید را به ‌صورت آنلاین تهیه کرده و در محل، تحویل بگیرید.

در حال حاضر فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش با بیش از 300 شعبه در تهران، قدرتمندترین سوپرمارکت اینترنتی در تهران را از نظر سرعت تحویل و تخفیف های مناسب، راه اندازی کرده است.

اُکالا حالا می خواهد تجربه موفق فروشگاه های افق کوروش را این بار به صورت آنلاین ارائه کند. حالا شما تنوع بی نظیر کالاهای افق کوروش را در خانه خودتان خواهید دید. سوپر مارکت اینترنتی اُکالا کمک می کند به جای اینکه بعد از یک روز کاری پرمشغله برای هر خرید، زمان زیادی را در ترافیک معطل بمانید یا به دنبال جای پارک بگردید، در صف های طولانی بایستید؛ تنها با چند کلیک پشت لپ تاب خانه یا محل کار همه خریدهای لازم را انجام بدهید و در کمترین زمان درب منزل تحویل بگیرید.

حالا با اُکالا شما می توانید تمام این زمان را در کنار همسر و فرزندنتان سپری کنید، وقت بیشتری را برای ورزش و سلامت بدن خودتان صرف کنید یا در کنار دوستان یک مسابقه جذاب فوتبال را ببینید. شما با این خرید فقط در وقت خودتان صرفه جویی نکرده اید، بلکه کمک کردید ترافیک و آلودگی شهر ما کمتر باشد.   

آسانترین راه برای خرید اینترنتی محصولات سوپرم

ارکتی

چرا خرید از اکالا؟

سوپرمارکت اینترنتی اُکالا، تجربه خرید آنلاین به ‌یادماندنی برای شما است. شما می‌توانید تمام محصولات و نیازهای روزانه خود را از انواع خواروبار تا همه نوع محصولات سوپرمارکتی، ازجمله انواع مواد غذایی، نوشیدنی و  دم‌نوش‌ها، محصولات بهداشتی زیبایی، انواع ابزار و ملزومات را با تخفیف مناسب در فروشگاه اینترنتی اُکالا تهیه کنید.

اُکالا، با استفاده از روش‌های پرداخت آسان، ویترین عالی و طرح‌های تخفیفی بی‌نظیر در وب‌سایت، امکان خرید با قیمت و تخفیف مناسب را برای همه مشتریان عزیز به وجود آورده است.

شما می توانید با خرید از اُکالا، علاوه بر استفاده از تخفیفات افق کوروش، از ارسال رایگان سفارش های بالاتر از 50 هزار تومان، بهره مند شوید.

علاوه بر همه این موارد، تمام محصولات ارائه‌ شده در فروشگاه اینترنتی اکالا دارای مجوز و استانداردهای لازم از وزارت بهداشت و مراجع مربوطه بوده و تاریخ‌ مصرف هر کالای ارسالی به ‌صورت مجزا کنترل می‌شود، اما با این وجود  اُکالا تضمین می کند تا 72 ساعت پس از خرید، در صورت عدم رضایت از کالای خریداری شده، آن کالا را مرجوع کند.

ما در سوپرمارکت اینترنتی اُکالا تنها دنبال فروش بیشتر اجناس و یا جذب مشتری با ارائه چند تخفیف نیستیم. ما به خودمان به چشم یک فروشنده نگاه نمی کنیم و شما را هم صرفا یک خریدار کالا نمی دانیم.

ما سعی کرده ایم که مشاور و همراه مناسبی باشیم برای هدایت شما به سمت آن چه که می خواهید و آن چه که استحقاق آن را دارید. از این رو در یک سال گذشته تلاش کرده ایم که این ارتباط هیچ وقت شکل فروشنده و مشتری نداشته باشد، بلکه نوعی ارتباط دوستانه و صمیمی باشد.

آسانترین راه برای خرید اینترنتی محصولات سوپرم

ارکتی

در این راستا، هر روز در حال بررسی ایده های جدید، ارزیابی فرآیندها و بالا بردن کیفیت محصولات خود هستیم تا بهترین کیفیت و بهترین بازدهی را برای خریداران فراهم کنیم. بر همین اساس مرکز امور مشتریان اُکالا همواره و در هر زمان و ساعتی پاسخگوی سوالات و دریافت ایده های شما همراهان گرامی می باشد.

مطمئنا انتخاب اُکالا به عنوان برند محبوب مصرف کنندگان در سال 1397، نشان از موفقیت ما در جلب رضایت شما و تحقق بخشی از این اهداف است. موفقیتی که برای تحقق آن اقدامات بسیاری انجام شده و جهت تداوم آن، تلاش روزافزونی را به کار گرفته ایم. در اُکالا منتظر شما هستیم.

 

 

آموزشی...
ما را در سایت آموزشی دنبال می کنید

برچسب : محصولات,سوپرمارکتی,آسان ترین راه برای خرید اینترنتی محصولات سوپرمارکتی, نویسنده : kavoosifar test0exam بازدید : 188 تاريخ : چهارشنبه 7 آذر 1397 ساعت: 8:32

با کد زیر درخواست کارت سوخت خود را ثبت کنید

  • با کد زیر درخواست کارت سوخت خود را ثبت کنید

    خبرگزاری ایسنا: پیرو قطعی شدن بازگشت کارت سوخت و سه روشی که پیش از این از سوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی برای ثبت‌نام مالکانی که کارت سوخت ندارند معرفی شده بود، امکان ثبت‌ درخواست کارت سوخت مالکان خودرو و موتورسیکلت از طریق کد دستوری #۴* نیز فراهم شده است.

    شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران در جدیدترین اطلاعیه خود اعلام کرد:

    امکان ثبت‌ درخواست از طریق همه گوشی‌های تلفن همراه (هوشمند و معمولی) با استفاده از شماره‌گیری کد دستوری #۴* (ستاره ۴ مربع) نیز فراهم شده است.

    مالکان خودرو و موتورسیکلت برای استفاده از این سرویس می‎توانند برابر برنامه زمان‌بندی ثبت درخواست، بر اساس آخرین رقم شماره تلفن همراه مالکان از فردا صبح (۷ آذر ماه ۱۳۹۷) تا پایان مهلت ثبت نام (۲۴ آذر ماه ۱۳۹۷)، با شماره‎گیری این کد دستوری برای ثبت درخواست کارت سوخت المثنی اقدام کنند.

    بر اساس این گزارش، پیش از این سه روش برای برای ثبت‌نام کارت سوخت المثنی معرفی شده بود؛ روش نخست ثبت نام مالکان خودرو یا موتور سیکلت بدون کارت سوخت با مراجعه حضوری به دفاتر پلیس+۱۰ بود که از شنبه ۳ آذرماه با ارائه مدارک لازم طبق ضوابط جاری آغاز شد.

    روش دوم مراجعه به سامانه خدمات دولت همراه به نشانی ( www.mob.gov.ir ) و ورود به گزینه درخواست کارت سوخت‌المثنی و ثبت اطلاعات است که این سامانه از ۵ آذرماه در دسترس عموم قرار گرفته و ثبت اطلاعات در این سامانه رایگان است.

    روش سوم نیز دریافت و نصب رایگان اپلیکیشن خدمات دولت همراه و ورود به گزینه درخواست کارت سوخت المثنی بود که از امروز آغاز شد.

    نسخه های Android و IOS این اپلیکیشن از چهار منبع قابل دریافت است:

    · سامانه خدمات همراه دولت (mob.gov.ir)
    · ایران اپس(iranapps.ir)
    · کافه بازار (cafebazaar.ir)
    · اپ استور (appstore.ir)

    شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی تاکید کرده است که خودروهای نو شماره، دارای کارت سوخت بوده و کافی است مالکان آن‌ها برای دریافت کارت سوخت خود به دفاتر پستی مراجعه کنند.

    هم‌چنین افرادی که دارای کارت سوخت هستند، نباید برای ثبت نام مراجعه کنند و اگر چنین اقدامی انجام دهند، کارت سوخت فعلی ‌آن‌ها منقضی خواهد شد.

 

آموزشی...
ما را در سایت آموزشی دنبال می کنید

برچسب : با,کد,زیر,درخواست,کارت,سوخت,خود,را,ثبت,کنید, نویسنده : kavoosifar test0exam بازدید : 225 تاريخ : سه شنبه 6 آذر 1397 ساعت: 23:04

تخفیف 55 درصدی کالاهای اساسی خانوار برای اولین بار در ایران

تخفیف اُکالا، سوپرمارکت اینترنتی افق کوروش قصد دارد برای اولین بار در ایران جمعه سیاه (تخفیفات شگفت انگیز) کالاهای اساسی را برگزار کند. اُکالا تخفیفات ویژه ای را برای کالاهای مصرفی و روزانه مردم مثل حبوبات، چای، مرغ و ... در نظر گرفته است.

 

اُکالا در راستای مسئولیت اجتماعی خود و با توجه به فشار اقتصادی که اقشار ضعیف جامعه با آن روبرواند، در اقدامی متمایز و نوآورانه، برای جمعه سیاه تخفیفاتی تا 55% را در گروه کالاهای اساسی مردم در نظر گرفته است که کاربران می توانند بسیاری از کالاهای مصرفی خود را به نصف قیمت از اُکالا تهیه کنند.

 

تخفیف 55 درصدی کالاهای اساسی خانوار برای اولین بار در ایران

تخفیف 55 درصدی کالاهای اساسی خانوار برای اولین بار 

در ایران

 

  کالاهایی که توسط اکثر فروشگاه های داخلی و خارجی در جمعه سیاه با تخفیف عرضه خواهند شد، در دسته کالاهای لوکس قرار می گیرند یا جزو کالاهایی اند که روی جلد، قیمت ندارند. مسئله دیگر این است که اکثر فروشگاه ها، کالاهایی را با تخفیف عرضه می کنند که قدیمی یا در انبارشان اضافی است. اما اکثر اقلام موجود در سوپرمارکت آنلاین اُکالا جزو کالاهای مصرفی و روزمره ی مردم محسوب می شوند، مانند انواع روغن، لبنیات، چای و غیره. سوپرمارکت اینترنتی اُکالا از ابتدای فعالیتش تمام تلاش خود را برای تهیه کالاهای با تاریخ روز و از برند های خوش نام موجود در بازار ( فامیلا، اکتیو و ... ) به کار گرفته است.

 

ذکر این نکته خالی از لطف نیست که اغلب افراد به دلیل عدم آشنایی با حجم فروش در جمعه سیاه، معمولا در این روز با مشکلاتی مواجه شده و حتی ممکن است حراج های فوق العاده ای را از دست دهند. شما نیز به منظور برخورداری از تخفیفات ویژه اُکالا در جمعه سیاه بهتر است قبل از شروع حراجی اقدامات زیر را انجام دهید:

 • حتما ثبت نام خود در فروشگاه اینترنتی اُکالا را انجام دهید

 • در مورد کالاهایی که قصد خرید آن ها را دارید، از قبل تحقیق کرده و رنگ، برند و سایر ویژگی های مورد نظر خود را انتخاب کنید

 • در اینستاگرام اُکالا عضو شوید تا از زمان دقیق شروع حراجی و کالاهای دارای تخفیف آگاه شویدحراج اُکالا در روز پنجشنبه، یک آذر شروع شده و تا پایان روز شنبه سوم آذر ادامه خواهد داشت. در جمعه سیاه می توانید کالا های مورد نیاز خود را با تخفیفاتی تا سقف 55% از فروشگاه اینترنتی اُکالا تهیه کنید.

 اُکالا برای تمامی کالاهای اساسی (مواد غذایی، نوشیدنی ها، خواربار، بهداشت فردی و خانگی و...) تخفیفات بسیار جذابی را در نظر گرفته است. پیش بینی می شود با توجه به استقبال فوق العاده مردم از حراج اُکالا در جمعه سیاه، کالاهایی که تخفیف خورده اند در لحظات اولیه حراج ناموجود شوند. به همین منظور، شما می توانید با مراجعه به صفحه جمعه سیاه در سایت سوپرمارکت آنلاین اُکالا و وارد کردن شماره تماس خود، سریع تر از همه از زمان شروع حراج بزرگ اُکالا مطلع شوید.

 

آموزشی...
ما را در سایت آموزشی دنبال می کنید

برچسب : فروشگاه,اینترنتی,کوروش,تخفیف,55,درصدی,فروشگاه کورش ,سوپر مارکت اینترنتی کوروش , خرید اینترنتی , نویسنده : kavoosifar test0exam بازدید : 229 تاريخ : سه شنبه 6 آذر 1397 ساعت: 20:24

تولد بزرگسالان : چرا که نه!

انگار تب به اشتراک گذاري تمامي اتفاقات ريز و درشت زندگي مان در شبکه هاي اجتماعي، در حال تغيير سبک زندگي مان است. در خيلي از موارد اين تغيير سبک پيامدهاي منفي به همراه داشته است، که در رابطه با آنها شايد گوش همه ي ما پر باشد. اما يکي از اين تغييرات؛ که من به شخصه آن را بسيار دوست دارم، توجه بيشتر از هميشه بزرگسالان به مناسبت ها و جشن ها است، شايد به خاطر ساده ترين دليلي که حتي فکرش را هم نمي کنيم. چرا فکر نمي کنيم آنها هم دلشان مي خواهد مانند جوان ها يا پسرها و دخترها، جشن تولد هيجان انگيز خود را داشته باشند و تصاوير آنرا با دوستان و فاميل به اشتراک بگذارند. تا اينجاي کار همه چيز خوب است، اما توجه به چند نکته خيلي مهم است. بايد تم ميهماني بزرگسالان يا تم تولد بزرگسالان را بدانيم. ( چون در خيلي از مواقع تدارک ميهماني با جوانترها است! ) حواسمان باشد بزرگسالان دوست دارند، عکسهاي جشن تولد خود را به اشتراک بگذارند؛ اما چه عکس هائي!؟! در ادامه مي خواهيم در چند گام ساده و تجربي به شما بگوئيم؛ چگونه براي والدين خود يا بزرگسالان يک جشن تولد عالي و با تم مناسب برگزار کنيد.

 

گام اول : اگر قصد سوپرايز نداريد، با آنها هماهنگ باشيد.

بزرگسالان بر خلاف جوان ها شايد ديگر حوصله ي هيجان خيلي زياد و بيش از حد را نداشته باشند. در کنار اين آنها بسيار بيشتر از ما علاقه مند هستند تا، همه چيز بر روي برنامه و دقيق باشد. پس براي خوشحال کردن آنها تنها برگزاري يک تولد سوپرايز يا هيجان انگيز کافي نيست. به آنها اين اجازه را بدهيد در جريان دعوت از ميهمانان، تهيه کيک تولد، فينگرفود يا ساير خوراکي ها و از همه مهمتر تم ميهماني باشند.

 

گام دوم : انتخاب هديه

اين بخش واقعا مهمترين بخش هر ميهماني تولد است. نگذاريد تصاوير آنها در شب جشن تولدشان و در پاي ميز هدايا افسرده و بي تفاوت به نظر بيايد. خريد هديه تولد بيش از هر چيز، نشان از توجه شما به صاحب تولد دارد. پس بهترين کار اين است که در انتخاب هديه تولد مانند آنها فکر کنيد. ضمنا اين را هم به ياد داشته باشيد، کيک تولدي که براي آنها ميخريد، بايد در راستاي تم تولد آنها باشد.

گام سوم : خلاقيت کنترل شده!

خُب ... بازگرديم به اصلي ترين موضوع اين مقاله، يعني " انتخاب تم تولد بزرگسالان مناسب" . راه هاي زيادي براي انتخاب يک تم تولد وجود دارد. اما انتخاب آن کاملا تحت تاثير شخص صاحب تولد و فضاي برگزاري آن است. شما مي توانيد با مشاوره گرفتن از کارشناساني که تخصصشان در زمينه برگزاري جشن تولد است، کمي از سردرگمي هاي خود جهت انتخاب تم و تزئين خانه براي جشن تولد بکاهيد. سعي کنيد ميهمان ها را هم از تم تولدتان آگاه سازيد تا در نهايت يک ميهماني شيک و يکپارچه داشته باشيد. اگر به شما اعتماد کرده اند و تمامي کارهاي برگزاري جشن تولد را به شما سپرده اند لطفا فراموش نکنيد : همه چيز را يادداشت کنيد. حتما چند ساعت قبل از شروع ميهماني تولد، تمام ليست خود را چک کنيد. آيا هديه تولد آماده و کادو شده است؟ آيا کيک در ساعت مقرر مي رسد يا اينکه از قبل تهيه شده و در يخچال است؟ خوراکي ها، فينگرفود و ميز بار چيزي کم ندارد؟ آيا با توجه به تعداد ميهمانان خود، تدارک کافي را ديده ايد؟ ... و چند سوال مشابه ديگر براي برگزاري يک تولد لذت بخش ...

 گام چهارم : توجه کنيد و عشق بورزيد

هيچ چيزي براي ما لذت بخش تر از مورد توجه و احترام واقع شدن نيست. شايد يکي از بهترين راه ها، برگزاري يک ميهماني تولد شايسته براي عزيزانمان باشد. پس تا مي توانيم به آنها توجه کنيم و عشق بورزيم. از ميهماني هاي خود لذت ببريد.

 

 

 

آموزشی...
ما را در سایت آموزشی دنبال می کنید

برچسب : تولد,بزرگسالان,چرا,که,نه!,تم تولد بزرگسالان , تولد در دفتر کار , برگزاری جشن, تولد , کیک تولد , تم تولد پسرانه, تم تولد دخترانه باربی,تم تولد دخترانه باب اسفنجی , تم تولد دخترانه لیتل پانی , تم تولد دخترانه باربی ,تم تولد دخترانه باب اسفنجی ,تم تولد دخترانه لیتل پانی, نویسنده : kavoosifar test0exam بازدید : 232 تاريخ : يکشنبه 4 آذر 1397 ساعت: 21:20

تنها به دلیل اینکه مردم زیادی از سوپرمارکت اینترنتی اکالا  خرید نمی کنند به این معنی نیست که آن ها نمی خواهند. در واقع بسیاری از آن ها به صرفه جویی در وقت، بسیار نیاز دارند اما به فروشگاه ها می روند، ساعت های زیادی را راهروهای فروشگاه ها می گذراند و در صف پرداخت منتظر می مانند. در حالیکه از خریدهای راحت از یک سوپرمارکت اینترنتی خبر ندارند!
اما راحتی همه چیز نیست. یکی از سوال هایی که همیشه ذهن بازاریابان فعال در این صنعت را به خود مشغول می کند این است که چرا مصرف کننده از سوپرمارکت یا فروشگاه زنجیره ای سر کوچه ی خود خرید نکند و سوپرمارکت های آنلاین را انتخاب کند؟
مصرف کنندگان حاضر نیستند که قیمت، کیفیت، سرعت و تنوع کالایی را قربانی صرفه جویی در وقت کنند. این درحالی است که یک سوپرمارکت اینترنتی به سختی می تواند همه ی ویژگی های قیمت به صرفه، کیفیت سرویس ایده آل، سرعت تحویل بالا و تنوع کالایی را همگی باهم داشته باشند. همانطور که در فروشگاه های زنجیره ای فیزیکی نیز میبینیم، استراتژی آن ها عمدتا یا همواره تخفیف با تنوع کالایی کم یا تنوع کالایی بالا با تخفیف کم و کالاهای لوکس تر است. در صنعت سوپرمارکت های اینترنتی نیز معمولا یک یا تعدادی از این مزیت های رقابتی مطرح می شوند:

تخفیف بالا و قیمت مناسب
سرعت در تحویل سفارشات و کیفیت خدمات
تنوع کالایی و کیفیت آن ها
هزینه های عملیاتی
نقاط تحت پوشش

بنابراین مزیت رقابتی برجسته در این صنعت حرف اول را می زند و هر سوپرمارکت اینترنتی که بتواند تعداد بیشتری از مزیت های بالا را کسب کند، احتمال موفقیت بیشتری را نیز خواهد داشت. بنابر مصاحبه هایی که با مشتریان سوپرمارکت های آنلاین مختلف داشته ایم درصد زیادی از آن ها درصورتیکه یک سوپرمارکت اینترنتی در مزیت رقابتی خود، عملکرد خوبی نداشته باشد، بلافاصله سوپرمارکت آنلاین دیگری را انتخاب می کنند که این موضوع، کار سخت سوپرمارکت های آنلاین را در رقابت با دیگر رقبا بیان می کند.
اما در این میان راحتی خرید، ارزش پیشنهادی اصلی همه ی سوپرمارکت های آنلاین است. بنابراین هر عاملی که باعث عدم راحتی مشتری در خرید شود، گارانتی از دست دادن مشتری برای همیشه است! سرعت پایین وب سایت، رابط کاربری ضعیف، عکس نامناسب و اطلاعات ناکافی محصولات از این دسته عوامل است.

 

 

 

آموزشی...
ما را در سایت آموزشی دنبال می کنید

برچسب : سوپرمارکت,اینترنتی,اکالا,سوپرمارکت اینترنتی اکالا, سوپرمارکت های آنلاین , فروشگاه های زنجیره ای , فروشگاه کوروش , نویسنده : kavoosifar test0exam بازدید : 201 تاريخ : يکشنبه 4 آذر 1397 ساعت: 11:57

? دليل شکست اغلب کسب و کار هاي اينترنتي

از مشکلات که ممکن است در آينده برايشان پيش بيايد هيچ اطلاعي ندارند.
اغلب افراد مطمئن هستند در کسب و کار شان موفق خواهند شد به همين خاطر ديگر به فکر پيشرفت و افزايش خلاقيت در کسب و کار شان نيستند.
بدون مطمئن شدن از کارايي خدمات و محصولاتشان آنها را بفروش مي رسانند و بعد از مدتي متوجه نارضايتي مشتريان شان مي شوند.
بدون هدف گذاري و داشتن برنامه کسب و کارشان را شروع مي کنند که تقريبا مشخص است که اين کسب و کار به نتيجه خوبي نمي رسد.


اين ها فقط بخشي از مطالب لوکساور است! اطلاعات بيشتري در انتظار شماست …

?±?§U? ?§U??¯?§?²U? ?©?³?¨ U? ?©?§?± ?§U?U????±U???U?

چطور بدون تبليغات و صرف هزينه زياد، محصولات و خدماتتان را به صورت ويروسي معروف کنيد
چطور تيم قدرتمندي بسازيد تا بهره وري تان چندين برابر شود
چطور برنامه ريزي يک ساله کسب و کارمان را انجام دهيم تا نتيجه بسيار عالي بگيريم
چطور برندمان را در بين مشتريان جايگاه سازي کنيم
چطور با استفاده از ايميل مارکتينگ بدون افزايش بازديد روزانه، فروشتان را ? يا ? برابر کنيد
چطور سيستم اشتراک خودکار بسازيم تا درآمدمان به طور خودکار افزايش پيدا کند
چطور با استفاده از فنون مذاکره سريعتر بتوانيم توجه مشتريان را به خودمان جلب کرده و آنها را قانع کنيم
چطور بتوانيم به افراد سرمايه دار دسترسي پيدا کرده و محصولاتمان را معرفي کرده و اعتماد آنها را جلب کنيم
چطور با طراحي ظاهر و چيدمان سايت، فروشمان را افزايش دهيم
چطور مي توانيم با ساخت سيستم همکاري در فروش ، راه ? ساله کسب و کارمان را در ? سال برويم
چطور کار هاي گرافيکي مان را طراحي کنيم تا بيشترين تاثير را روي مخاطبين داشته باشد
چطور بتوانيم برند سازي شخصي خودمان را افزايش داده و محبوبيت بيشتري نسبت به رقبا کسب کنيم
چگونه سيستم فروشمان را طراحي کنيم تا فروشمان هميشه رشد جهشي داشته باشد
چطور در کمتر از ? ماه صفحه اول گوگل را تصاحب کنيم حتي اگر تازه سايتمان را راه اندازي کرده باشيم
چطور با برنامه ريزي و مديريت زمان به موفقيت هاي بيشتري دست پيدا کنيم
چطور خيلي سريع تر از مردم عادي به جايگاه شماره يک در حوزه تخصصي خودمان برسيم
چطور باور هاي محدود کننده تان را کشف کرده و آنها را نابود کنيد

 

شرايط و نحوه عضويت در لوکساور

لوکساور سيستمي است براي کمک به افراد مصم و قصد ما استفاده همه مردم از آن نيست و تنها به افرادي حق عضويت خواهيم داد که موفقيت آنها را 100 %  تضمين کنيم .

 

آموزشی...
ما را در سایت آموزشی دنبال می کنید

برچسب : کسب,و,کار,اینترنتی,کسب و کار اینترنتی ,لوکساور , آموزش تبلیغ نویسی, نویسنده : kavoosifar test0exam بازدید : 230 تاريخ : جمعه 2 آذر 1397 ساعت: 10:25

لینک دوستان

خبرنامه